Regulamin sklepu DostawaWarzyw.pl

1. Postanowienia ogólne.

a) Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów na odległość, w tym składania, realizacji zamówień, a także reklamacji i zwrotu nabytego produktu. Niniejszy regulamin dotyczy zamówień składanych począwszy od dnia 1.09.2020 r.


b) Właścicielem sklepu DostawaWarzyw.pl jest firma FENIX Przemysław Kulik, ul. Obornicka 235/237, 51-114 Wrocław, NIP 5242566794. Kontakt z właścicielem jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 do 20:00 pod adresem mailowym: biuro@dostawawarzyw.pl

c) Wszystkie produkty oferowane na stronie są produktami spożywczymi.

2. Składanie zamówień i ich realizacja.

a) Wszystkie zamówienia można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod adresem: www.dostawawarzyw.pl

b) Przez złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej należy rozumieć dodanie do Koszyka produktu z widocznej na stronie oferty oraz wypełnienie formularza zamówienia zgodnie z podanymi w nim instrukcjami.

c) Wszystkie zamówienia złożone dnia bieżącego będą dostarczone przez naszego kierowcę dnia następnego między godziną 8:00, a godziną 12:00.

d) Zamówienia hurtowe składane przez firmy, hotele, restauracje i kateringi będą dostarczane w porach uzgodnionych w rozmowie z właścicielem firmy.

e) Z przyczyn od nas nie zależnych może zdażyć się sytuacja, że któryś z produktów nie zostanie dostarczony. Wtedy oczywiście nie będzie go na paragonie, a płatność za zamówienie będzie odpowiednio niższa.

3. Zwrot, wymiana, reklamacje.

a) Każdą wątpliwość dotyczącą towaru należy zgłosić w formie mailowej pod adres: biuro@dostawawarzyw.pl lub pod numerem telefonu: 601 831 741.

b) Każdy klient ma prawo anulować swoje zamówienie pisząc maila pod adres: biuro@dostawawarzyw.pl

c) Jeżeli zdarzy się, że któryś z dostarczonych produktów nie będzie nadawał się do użytku pieniądze zostaną zwrócone na konto klienta, bądź taki sam produkt zostanie dołożony do kolejnego zamówienia.

4. Płatności.

a) Cena, którą widzicie Państwo przy składaniu zamówienia jest orientacyjna, ponieważ nie jesteśmy w stanie odważyć dokładnie jednego kilograma - na przykład - arbuza. Dokładna cena, waga i ilość produktów będzie podana na paragonie wraz z dostawą. Waga nigdy nie będzie mniejsza. Może być tylko większa i tę różnicę będziemy doliczać do paragonu.

b) Dostępne formy płatności:
 -karta, blik, gotówka - płatne u kierowcy przy odbiorze zamówienia.
 -przelew pieniężny (koszt 10zł) - przy wybraniu tej opcji możecie Państwo zapłacić za zamówienia przelewem, a doliczone 10 złotych to pewność, że różnice wagowe na plus nie będą doliczane do paragonu, czy faktury.

c) Jeżeli któryś z produktów w zamówieniu będzie niedostępny - nie będzie dostarczony - pieniądze będą zwrócone na konto klienta, a paragon pomniejszony o tę pozycję.